Regulamin XXI Konferencji Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychoanalitycznej pt. „Humor w relacji terapeutycznej”
§ 1. Postanowienia ogólne
- XXI Konferencja PTPP pt. „Humor w relacji terapeutycznej” odbędzie się w dniu 14.10.2023 r. we Wrocławiu.
- Organizatorem Konferencji jest Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychoanalitycznej, zwane dalej PTPP, ul. Złota 9/8, 00-019 Warszawa, we współpracy z Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Kamienna 43/45 Wrocław
- Administratorem danych osobowych pozyskanych za pomocą zgłoszeń internetowych jest Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychoanalitycznej, ul. Złota 9/8, 00-019 Warszawa.
- Uczestnikami Konferencji są osoby, które dokonały płatności oraz rejestracji poprzez formularz na stronie PTPP lub zgłoszenie mailowe za pośrednictwem maila konferencje@ptpp.pl a tym samym zaakceptowały regulamin i wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów organizacji Konferencji, tj. obsługi uczestników, rejestracji uczestników, wydrukowania identyfikatorów, wydrukowania zaświadczeń imiennych o uczestnictwie w Konferencji, wystawienie na życzenie faktur za opłatę konferencyjną.
- Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się pod adresem: https://ptpp.pl/wydarzenia/konferencje. Adres email do kontaktów: konferencje@ptpp.pl. Na w/w stronie internetowej opublikowane są szczegółowe informacje dotyczące tego wydarzenia. Znajdują się tam między innymi informacje o zróżnicowanej wysokości opłat za udział w Konferencji, bankiecie i terminie płatności.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Termin rejestracji na Konferencję jest określony na stronie internetowej Konferencji. Osoba zgłaszająca swój udział w Konferencji poprzez formularz lub e-mail zobowiązuje się do podania poprawnych danych, zgodnych ze stanem rzeczywistym. Dokonanie zgłoszenia rejestracyjnego za pośrednictwem strony internetowej Konferencji lub e-mail zgłoszeniowy jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu, wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych koniecznych do organizacji Konferencji, a także zobowiązaniem do przestrzegania porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.
§ 2. Zasady uczestnictwa i odwołania uczestnictwa
- Warunkiem udziału w Konferencji jest:
1.1 Uiszczenie opłaty konferencyjnej za pośrednictwem systemu płatności on-line w formularzu rejestracyjnym na stronie ptpp.pl lub przelewu na konto PTPP koniecznie z dopiskiem: Konferencja Wrocław.
1.2 Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji odbywa się na dwa sposoby:
a) za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji
lub
b) poprzez zgłoszenie mailowe z załączonym dowodem wpłaty za Konferencję. - Liczba uczestników jest ograniczona. O wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.
- Koszt pobytu i przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
- W cenę Konferencji wliczony jest lunch oraz przekąski i napoje w czasie przerwy kawowej.
- W przypadku wycofania się z udziału w Konferencji po dokonaniu opłaty istnieje możliwość odstąpienia swojego miejsca innej osobie lub otrzymania pocztą tradycyjną materiałów konferencyjnych.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prelegentów.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu i formy Konferencji w każdym czasie, w przypadku zaistnienia okoliczności rozumianych jako siła wyższa (m.in. decyzje władz państwowych i innych instytucji, klęska żywiołowa, strajki, warunki atmosferyczne).
- Materiały kliniczne prezentowane podczas Konferencji mają charakter poufny.
- Zabrania się nagrywania, utrwalania na nośnikach cyfrowych treści seminariów klinicznych i wykładów.
§ 3. Ceny i warunki płatności
Opłata konferencyjna wynosi w przypadku wpłaty:
- 550,00 zł do 30.06.2023 r.
- 650,00 zł od 01.07.2023 r.
Płatności za Konferencję należy dokonać za pośrednictwem systemu płatności on-line lub przelewu na konto PTPP: PKO SA I o. w Warszawie 08 1240 1037 1111 0010 0081 3850 koniecznie z dopiskiem: Konferencja Wrocław.
Opłata za wydarzenie towarzyszące Konferencji (bankiet dla osób chętnych) wynosi 300,00 zł od osoby.
Płatności za bankiet należy dokonać za pośrednictwem przelewu na konto PTPP: PKO SA I o. w Warszawie 08 1240 1037 1111 0010 0081 3850.
- Faktury są wystawiane i wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty do 15 dnia kolejnego miesiąca. W przypadku pytań w tej sprawie prosimy o kontakt z księgowością PTPP: faktury@ptpp.pl.
- Istnieje możliwość wycofania swojego udziału w Konferencji do dnia 30.09.2023 r.
i otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty. Po tym terminie możliwe jest anulowanie uczestnictwa i zwrot wniesionej opłaty tylko z powodu zachorowania na COVID-19 (potwierdzonego zaświadczeniem od lekarza) lub braku możliwości przyjazdu do Polski w przypadku zawieszenia podróży przez kraj pochodzenia do Polski lub z Polski. W przeciwnym razie opłata Konferencyjna nie podlega zwrotowi po 30.09.2023 r. Uczestnicy z zagranicy, którzy rezygnują z udziału na warunkach zawartych w niniejszym punkcie, otrzymają zwrot opłat w terminie 14 dni od złożenia wniosku na adres konferencje@ptpp.pl. Zwrócona kwota zostanie pomniejszona o koszt międzynarodowego przelewu bankowego.
Po tym terminie opłata konferencyjna jest bezzwrotna. Osoby z Polski otrzymają zwrot opłaty konferencyjnej w ciągu 7 dni od otrzymania przez PTPP drogą pocztową odesłanej, podpisanej faktury korygującej. Osoby z zagranicy otrzymają zwrot w przeciągu 14 dni od otrzymania przez PTPP prośby o zwrot. Zwrócona kwota będzie pomniejszona o koszt przelewu zagranicznego. - Każdy Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Bankiecie do 30.09.2023 r. i zwrotu opłaty. Po tym terminie opłata za Bankiet nie podlega zwrotowi.
- Rezygnacja z udziału w Konferencji lub Bankiecie odbywa się poprzez przesłanie zgłoszenia rezygnacji za pomocą poczty elektronicznej z adresu e-mail podanego przy rejestracji. Zgłoszenie rezygnacji należy przesłać do osób odpowiedzialnych za organizację Konferencji na adresy e-mail podane na stronie internetowej Konferencji i musi zawierać nr konta, na które ma być dokonany zwrot oraz SWIFT i IBAN banku w przypadku przelewów zagranicznych
- Rezygnacja z udziału w Konferencji lub Bankiecie zostanie potwierdzona drogą mailową.
- Organizator dokonując zwrotu opłaty konferencyjnej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty przelewu oraz koszty administracyjne pobrane przez bank odbiorcy a także za ewentualne koszty wynikające z tytułu różnic kursowych.
- Ceny oraz warunki płatności za Uczestnictwo w Konferencji i Bankiecie zamieszczone są na stronie internetowej Konferencji.
- Zgodnie z Uchwałą PTPP nr 4/06/2019 z dnia 16.06.2019 roku studenci całościowych, czteroletnich szkoleń PTPP oraz całościowych, czteroletnich szkoleń afiliowanych w PTPP, którzy jednocześnie są kandydatami lub członkami nadzwyczajnymi PTPP mają obniżoną opłatę konferencyjną o 20%. Jest to kwota 440 zł. Zniżka ta obowiązuje jedynie na pierwszy termin opłaty konferencyjnej. W tym przypadku prosimy uiszczać opłatę bezpośrednio na konto bankowe PTPP: PKO SA I o. w Warszawie 08 1240 1037 1111 0010 0081 3850 koniecznie z dopiskiem: Konferencja Wrocław, a następnie przesłać dowód wpłaty na adres: konferencje@ptpp.pl, co będzie jednoznaczne z zapisem na to wydarzenie.
- Prośby o faktury i dane do faktur prosimy kierować na adres: faktury@ptpp.pl
§ 4. Materiały konferencyjne
- Każdy uczestnik Konferencji otrzyma zestaw materiałów konferencyjnych.
- Materiał kliniczny prezentowany podczas Konferencji objęty jest tajemnicą zawodową.
§ 5. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje uczestników Konferencji wobec Organizatorów powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby PTPP.
- Reklamacje uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- Po upływie wyżej określonych terminów żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
§ 6. Przetwarzanie danych uczestników Konferencji i zasady bezpieczeństwa
- Wszelkie dane osobowe osób uczestniczących w Konferencji przetwarzane są w celu organizacji oraz obsługi Konferencji. Po zakończeniu Konferencji dane przechowywane są do celów ewentualnych kontroli jako dane kontrahentów przez 5 pełnych okresów rozliczeniowych po zakończeniu roku organizowania Konferencji. Dane do mailingu uzyskane na podstawie dodatkowej zgody będą przechowywane do momentu wycofania zgody.
- Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychoanalitycznej stosuje wszelkie niezbędne środki dla zapewnienia bezpieczeństwa zbieranych danych osobowych, zgodnie z powszechnymi zasadami ochrony danych osobowych oraz poufności informacji.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania oraz przechowywania danych osobowy są zawarte w klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych, która jest dostępna na stronie internetowej Konferencji.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu Uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby PTPP.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.