Home
Dołącz do nas

Dołącz do nas

Aby dołączyć do PTPP, w pierwszym kroku należy utworzyć konto w systemie Sorga. W tym celu należy wejść na stronę: ptpp.sorga.pl, kliknąć w „Członkowie” oraz wypełnić dane celem rejestracji. Szczegółową instrukcję znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce „SORGA” oraz poniżej.

Dokumenty na wszystkie statusy można składać wysyłając je poprzez system Sorga po rejestracji, przy składaniu aplikacji na status z kolejnymi załącznikami, opisanymi od nazwiska np. Nowak-aplikacja, Nowak-podanie, Nowak-rekomendacja1, Nowak- rekomendacja 2 itd.

Aktualni kandydaci i członkowie Towarzystwa mogą składać dokumenty poprzez system Sorga po zalogowaniu na swoje indywidualne konto. Załączniki wtedy także należy opisać jak powyżej.

Rejestracja (dla osób nieposiadających kont, w tym osób starających się o przyjęcie do PTPP)

1. Wejdź na stronę SORGI: ptpp.sorga.pl
2. Pod „Rejestracja” wybierz „Członkowie
3. Uzupełnij swoje dane i potwierdź zgodę na przetwarzanie danych osobowych (instrukcja wybierania Koła/Oddziału poniżej)
4. Po utworzeniu konta:

  • zaloguj się
  • znajdź „Wnioski o status
  • kliknij „Aplikacje


5. Kliknij „+Dodaj”, a następnie wybierz odpowiedni status (dla osób starających się o członkostwo będzie to „Kandydat”)
6. Wypełnij wniosek o status (można go zapisywać przed wysłaniem), dołącz wymagane dokumenty i zapisz wniosek.
7. Kiedy wniosek będzie kompletny, wejdź w utworzoną aplikację i kliknij „Wyślij
8. Po sprawdzeniu dokumentów i pozytywnym rozpatrzeniu wniosku zostanie nadany nowy status, o czym zostanie Pan/Pani poinformowany/-a mailowo na adres e-mail, którym posłużył/-a się Pan/Pani do utworzenia konta w Sordze. W przypadku odrzucenia wniosku otrzyma Pan/Pani informację o powodzie odrzucenia (np. niekompletne dokumenty, błędne informacje itp.). Wówczas konieczne będzie ponowne złożenie aplikacji na status.

Aplikacja na statusy

1. Zaloguj się na konto w Sordze.
2. Po lewej stronie z panelu „Aplikacje” wybierz „Aplikacja na status
3. W górnym lewym rogu kliknij „+Dodaj
4. W polu „Rodzaj aplikacji” wybierz status, na jaki chcesz aplikować
5. Wypełnij ankietę kwalifikacyjną, dodaj odpowiednie dokumenty i zaznacz zgody na przetwarzanie danych – aplikację można w każdej chwili zapisać, a potem wrócić do niej i uzupełnić informacje.
6. Po wprowadzeniu wszystkich danych wejdź ponownie w aplikację i kliknij „Wyślij wniosek”. Wniosek nie zostanie wysłany, jeżeli posiada Pan/Pani zaległości w składkach lub PEP. W takiej sytuacji należy najpierw uregulować należności. W związku z nowym sposobem weryfikacji rozliczeń, od 01.07.2025 nie ma już potrzeby uzyskiwania zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami
6a. Jeżeli aplikacja wymaga opłaty (dotyczy: członkostwa zwyczajnego, superwizora, terapeuty szkoleniowego), zostanie ona automatycznie naliczona na Pana/Pani koncie. Należy uiścić opłatę w zakładce Rozliczenia”. Wysokość opłat: członek zwyczajny – 800 zł, superwizor lub terapeuta szkoleniowy – 600 zł, superwizor i terapeuta szkoleniowy naraz – 1200 zł.
6b. W przypadku aplikacji na status Członka Zwyczajnego po zatwierdzeniu dokumentów otrzymają Państwo e-mail z prośbą o przesłanie pracy certyfikacyjnej na adres: rada@ptpp.pl
7. Aplikacja i dokumenty zostają przesłane najpierw do sekretariatu, który sprawdza ich poprawność i wysyła do Komisji Kwalifikacyjnej, która po weryfikacji dokumentów podejmuje decyzję o nadaniu lub nienadaniu statusu, o czym zostaną Państwo poinformowani mailowo. Na poszczególnych etapach aplikacji będą Państwo informowani automatycznymi mailami, na jakim etapie rozpatrywania jest Państwa wniosek. W razie problemów prosimy zgłaszać się na adres: info@ptpp.pl

Przejdź do treści